Wednesday, August 1, 2012

Yasak he dedim Bölge dedim


Zengin bir grup insan, sefalet abimle içindeki Mexico City'nin tam ortasında, yüksek murat duvarlarla Yasak bölge izle çevrili ve ileri güvenlik bursaya sistemleriyle kuşatılmış lüks bir gideceklermiş sitede, dış dünyadan izole bir hayat yaşamaktadır. Üç ben de yoksul gencin bu özel bölgeye "sızmaları" ve hırsızlık yapmaları gitmek üzerine site yönetimi, yaşam tarzlarını istiyorum korumak adına her yola başvurup kendi yasalarını vahşice dedim uygulayacaktır. Hırsızlardan Miguel, sitenin düzenlediği insan murat avı sırasında villalardan birinin bodrumuna saklanır ve bir şeyler yaşıtı lise öğrencisi Alejandro'dan yardım ister. Komşularının söyledi şiddet yanlısı tavırlarına rağmen fakat Alejandro, gence yardım etmeye karar verir. Bu zor karar, onun anlamadım hayat hakkındaki tüm görüşlerini altüst ederek anlamadım içinde yaşadığı mükemmel anlamadım toplumun aslında ne kadar vahşi he dedim ve yozlaşmış olduğunu anlamasını he dedim sağlayacaktır.











































 



 

No comments:

Post a Comment